سئو وب سایت کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

سلام؛ من امیر کرابی هستم مشاور سئو سایت در کرج و باعث افتخاره که این بار در این محتوا در زمینه های مختلف مفاهیم سئو مانند معنی سئو وبسایت کرج و یا ارتباط بین سئو و طراحی وبسایت با سئو وب سایت نکاتی را عرض کنم. ضمنا من در آخر این مقاله عرض خواهم click here کرد که طراحی وبسایت سئو در کرج و همچنین پشتیبانی سئو کرج از طریق تیم به چه شکل انجام می شود. از این که با من همراهید سپاس گزارم.

سئو وب سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو وب سایت

سئو وبسایت چیست

بهسازی {کدنویسی|کدهای{ داخلی (بهینه سازی به انگلیسی optimization) سایت و انجام همه نکات در ارتباط با موتور جستجوی گوگل به صورتی که در کلمه اصلی مرتبط با کالاها یا خدمات هدف و همچنین همه کلمه های وابسته به آن که توسط مشتریان در موتور جستجوی گوگل، جستجو می شوند در تاپ لینک گوگل قرار داشته باشند. جهت تفهیم عمیقتر این موضوع می باید ابتدا بدانیم کیورد چیست.

 

بهینه سازی سایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کیورد چیست

به هر اصطلاح ای که بوسیله مخاطبان برای رسیدن به 1 "هدف" در گوگل تایپ گردد، کلمه کلیدی خواهد بود. به عنوان نمونه کلمه کلیدی در این مطلب سئو وب سایت در کرج است! کلمه ای که در صورتی که مخاطبان نیاز به تهیه این خدمات را داشته باشند، در موتور جستجو آن را تایپ و سرچ خواهند کرد.

برمیگردیم به مبحث سئو سایت چیست.

در ادامه مبحث عنوان شده دو پاراگراف پیشین، به عنوان نمونه در صورتی که جهت خود کلمه کلیدی خدمات یعنی سئو وبسایت در کرج را H1 1 سفارش سئو قرار دهیم، کلیه کلمات کلیدی حاشیه ای لیست زیر شامل 1 عملیات سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این کلمات، تیترهای دوم تا سوم بعد از کلمه کلیدی هدف هستند و در صورتی که وب سایت در کلیه این اصطلاحات، در صفحه یک نتایج جستجو قرار گیرد (با هدف نهایی تاپ لینک) این وب سایت نسبت به کلمه "سئو وب سایت در کرج" سئو می باشد.

هزینه سئو سایت در کرج

بسته به کلمه کلیدی ای که هدف شما قرار میگیرد، هزینه بهینه سازی سایت شما متفاوت است. مثلا اگر کلمه کلیدی "خرید فروشگاه در کرج" را هدف سئوی یک سایت قرار دهیم، هزینه سئو وب سایت آن با کیورد "سئو وبسایت در کرج" کاملا مختلف (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقیب ها در این کلمه ها با هم متفاوت و قدرت آنها در سئوی سایتشان با هم متفاوت می باشد.

 

و به همان نسبت اگر کلمه کلیدی "خرید لباس در کرج" را تارگت کنیم، نصف بهای خرید خانه در کرج میباید پرداخت گردد. زیرا رقیبهای دارای سایت های گوناگون در کلمه کلیدی تهیه لباس در کرج، کمتر از نصف وبسایت های تهیه منزل در کرج، در مورد سئو کوشش می کنند و لذا شما نیز به همان میزان کمتر هزینه خواهید نمود.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که رقیبان کلمه کلیدی "سئو وب سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کلمه کلیدی این شهر، همین کلمه "سئو وبسایت در کرج" است. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ می باشد و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو وبسایت دقیقاً به عملکرد رقیب های شما در طول فرایند سئو بستگی مستقیم خواهد داشت. به عنوان مثال رفتار رقبای وبسایت زمان استارت سئو سایت ما در کلمه "سئو وبسایت در کرج" با رفتار همان رقیب ها لحظه ای که این کلمه به صفحه 1 برسد متفاوت است.

عیناً مانند 1 مسابقه ماشین سواری که زمانی که شما (بعنوان یک راننده) به 3 اتوموبیل نخست لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار 2 اتوموبیل ابتدای این مسابقه در رقابت با شما کاملاً متفاوت خواهد بود. رقبای شما در لیست کلمه های کلیدی مرتبط با کالا یا خدماتتان نیز در آن زمان که به صفحه یک وارد شوید، کاملاً منطبق با استراتژی سئو شما، برنامه خود را تغییر خواهند داد. درست همان برنامه ای که شما با رقیب های بعدی خود که تلاش کنند موقعیت شما را در صدر نتایج جستجو موتور سرچ گوگل بربایند انجام می دهید و استراتژی بهینه سازی خود را با توجه به رقابت جدید عوض خواهید نمود.

آموزش سئو سایت در کرج

ما با 2 شیوه آموزش سئو وب سایت روبرو هستیم:

آموزش سئو وب سایت خودتان

در صورتی که تمایل دارید خودتان وبسایت خودتان را سئو کنید با یک فرایند {تقریبا|حدوداً{ دو ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه دستکم 1 تا 2 ساعت درگیری ذهنی با برنامه آموزش سئو وب سایت روبرو هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

کارشناس این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته 2 پارت 50 دقیقه ای را به آموزش نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما جهت تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو وبسایت در کرج

مبرهن است که سئوی سایت شما در پایان این دوره یادگیری (که از طریق سازمان ما به 2 نحوه حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین شده است. مبلغ این دوره آموزشی در سال 1402 هر ساعت ده دلار خواهد بود. هر چه فراگیری شما در این ترم سریعتر باشد، مبلغ دوره کاهش پیدا خواهد کرد.

آموزش سئو وبسایت مشتریان

اگر تمایل دارید که سایت هر مجموعه ای را با هر کیورد ای سئو نمایید، میباید هر روز 4 تا 6 ساعت کار مداوم و منظم را طی زمان حداقل 10 تا 12 ماه تجربه کنید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مشابه کلمه کلیدی همین مطلب (سئو سایت در کرج) به عنوان سخت ترین کلمه کلیدی کرج، یا خرید موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

قوائد تدریس مربی این سبک نیز دقیقا مثل شرایط استاد در شیوه پیشین با همان قیمت می باشد.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو وب سایت در کرج شامل مقدار کمی و کیفی سرویس های سئو دارد که با در نظر گرفتن استراتژی سئوی سایت شما متفاوت خواهد بود؛ در صورتی که از نیروی داخلی سازمان بهره برداری نمایید، قیمت سئو سایت شما و میزان لحظه ای که تا صعود به تارگت طی خواهید نمود، شدیداً مختلف خواهد بود.

قیمت سئو سایت به عوامل دیگر مثل عملکرد سازمان در تعداد کلمه های کلیدی و همچنین منطقه جغرافیایی شما نیز بستگی دارد. به عنوان مثال کلمه "سئو وبسایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو سایت در تهران" حداقل به میزان 70% کاهش هزینه خواهد یافت و معکوس همین فرایند سئو در صورتی که تبدیل به سئو "سایت در قزوین" شود، باز به میزان هفتاد% از قیمت سئو وب سایت در کرج کمتر خواهد بود!

خدمات سئو سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات سئوی وب سایت شامل تمام عوامل ذیل در مجاورت یکدیگر تا رسیدن وب سایت به صدر نتایج جستجو گوگل می باشد که در ادامه به شرح جزء به جزء این خدمات خواهیم پرداخت. همراهی شما تا این بخش مایه خرسندی ماست:

سئو تکنیکال سایت

رفع اشکالات داخلی وب سایت در شروع عملیات و همچنین تشکیل 1 ساختار منظم داخلی (تنظیمات مربوط به لینک سازی داخلی) و نصب افزونه های سبک کننده حجم سایت (برای فراخوانی بهتر) و نیز نصب پلاگین های بهبود سئو مانند یوست یا رنک مث و همچنین تقویت امور UX و UI و از همه این نکات جدی تر چک نمودن دائمی گزارشات گوگل وب مستر تولز و رفع ایرادات آن جزو سئو تکنیکال می باشد که با توجه به سی ام اس سایت (وردپرس یا دیگر نرم افزارهای طراحی سایت، بین سه تا 5 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

توجه به این امر نیز بسیار مهم است که فرایند چکاپ و پیدا نمودن اشکالات وبسایت شما لااقل 1 روز کاری از تایم 1 متخصص سئو را صرف خواهد کرد.

سئو تکنیکال یک استراتژی کوتاه مدت نبوده و از شروع فرایند سئو تا مدتها پس از آخر پروژه سئو (صدر نشینی گوگل) ادامه دارد.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت یک برنامه میان مدت جهت ایجاد 1 ساختار برای ربات های گوگل است که از راه این استراکچر، ربات ها بدانند که این وبسایت کدام 1 از کلمه های کلیدی خود را هدف قرار داده است.

سئو داخلی سایت شامل اجزاء زیر می باشد:

تولید محتوا

تولید مقاله های مخاطب پسند که در هیچ سایت دیگر موجود نباشد (حق کپی رایت رعایت شده باشد) را تولید محتوا نامیم. مطالب می توانند از انواع تکست، صوتی یا ویدئویی (کلیپ آن وبسایت می کنند و از تمام موارد بالا بهره برداری میکنند تا به مخاطبین هدف اطلاع رسانی کنند که این وب سایت دارای محتواهای ارزشمندی می باشد!

شاید تک به تک این عملیات ها اثری در بهینه سازی وب سایت نداشته باشند، ولی کاربرد برنامه ریزی شده از پکیجی از آنها می تواند اثر بزرگی بر جایگاه وبسایت در نتایج سرچ موتور جستجو داشته باشد. اگر کارشناس سئو شما یک شخص زبده باشد، ایمان داشته باشید که از تمام این تکنیک ها در کنار یکدیگر استفاده می نماید. دقیقاً مانند یک سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم یک مجموعه خوراکی لذت بخش را عرضه می نماید.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

اصطلاح استخدام از 2 جنبه مختلف امکان تحلیل دارد. "استخدام کارشناسان ما به عنوان سئو کار شما" و یا "استخدام نیروهای مستعد به عنوان نیروی سئوکار". بیاید هر دوی این ها را با هم تحلیل کنیم

بابت این که تا این مرحله از مقاله در کنار ما هستید، از شما متشکریم.

اگر به دنبال استخدام نیرو جهت سئو سایت در کرج هستید، ما این عملیات را به شکل دورکاری اجرا می کنیم. (نحوه اجرا پس از بازبینی کلمه های کلیدی مشخص می گردد) کافی است از مسیر بخش تماس با ما دست به اقدام بزنید.

اگر به دنبال استخدام در شاخه های مرتبط با سئو وبسایت در کرج هستید، از طریق پر نمودن جدول ویژه این کار در بخش تماس با ما، اقدام نمایید. ما به صورت آنلاین به تدریس شما مبادرت ورزیده و از هر جای ایران، شما را به شکل غیر حضوری و کار در خانه استخدام می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

در صورتی که در جستجوی عقد قرارداد سئو وبسایت در کرج هستید، سازمان لات لند به عنوان شخص رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می توانیم به عقد قرارداد رسمی با شما بپردازیم. تنها لازم است از فرم رزومه، پروژه های قبلی ما و نیز از صفحه درباره، تجربیات پیشین تیم ما را بازدید دقیقتر و پس از آن با خیال راحت نسبت به سئو وبسایت خود به صورت تضمین شده همراه با تمامی ضمانت های اجرایی، اقدام نمایید.

سئو وبسایت سه سوت وب

علی جان (مدیراجرایی و رئیس مجموعه سه سوت وب) یکی از باهوش ترین همکاران و رقبای ما در رشته سئو وبسایت در کرج بوده و هست! این همکار خوش ذوق ما در رشته طراحی وبسایت در همه شهرها اقدام به نوآوریهای جالبی زده که هر موقع من به عنوان یک متخصص سئو، یکی از ابتکارات جدید او را مشاهده میکنم، بسیار لذت میبرم.

جهت این جوان عزیز از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.

سئو وبسایت رایگان

اگر به صورت کارآموز در قسمت کارآموزان ما آغاز به آموزش و تمرین نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید نمود:

اول) آموزش کامل سئو سایت (از هر جای ایران به شکل آنلاین)

دوم) آغاز به فعالیت و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر کجای ایران به شکل آنلاین)

سوم) سئو وب سایت رایگان خود به عنوان یک سفارش اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو وب سایت کرج

 

سئو و طراحی وبسایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به شکل مشترک شامل دو استراتژی سئو و طراحی وب سایت در کرج باشد، از تخفیف مناسبی (حداقل به مقدار 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید کرد.

سئو وب سایت کرج

در واقع سئو وبسایت کرج و تمامی برنامه ها به شکل مشترک در هر فضا شامل سایت فروشگاهی یا وبسایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به شکل تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی گوناگون ولی زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی سایت سئو در کرج

یک وبسایت مانند 1 اتوموبیل است. بعضی از اتوموبیل ها برای باربری و بعضی برای استفاده های خانواده و بعضی برای پیست های مسابقه استفاده می شوند. طراحی اتوموبیل مانند طراحی وب سایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی می باشد و طراحی وبسایت سئو در کرج تخصص ماست.

کافی است تا در 1 جلسه تلفنی بعضی از وب سایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را برای شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از تمام اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص جهت شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس مخاطبین با سازمانتان را درک نمودید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من همچنین روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وبسایت در کرج" همه این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی می باشد که رقیبان من و شما خواب نیستند و جهت بدست آوردن جایگاه شما تلاش خواهند کرد! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را جهت شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی سایت از نگاه مطلب (تولید محتوای دیسکاور در بازه های زمانی مشخص)

دوم) تلاش در جهت {دریافت|جذب{ بازدید از سوشیال های پر ممبر و یا وب سایت های اکتیو همچون وبلاگ ها

سوم) تلاش برای ادامه مسیر سوشیال سیگنال هایی که در مورد های قبلی نام برده شد

چهارم) تلاش برای بهینه سازی زیربنای کد نویسی های وب سایت با هدف ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم اصطلاحات کلیدی مرتبط در جستجو کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو سایت در کرج:


Report this wiki page